Wednesday 29 May 2013

Maafkan Saya Tau :')

Sy dh sakitkan ht org yg sy syg. sakitkan sgt-II . mnyesalnye, Kalo dr dulu camni... Bnda yng brlaku pd ketika ini xkan trjadi skrg or sebentar td. Sorry dear . 

Actually, sume bnda yg kita buat bersebab. Evendo, org lain tak boleh trime care kite. Lain org, lain hatinya. 


And ! saya akui suma tu. Sy buat salah BESAR sgt. ikutkan, mmg org tak boleh maafkan. Takpe, sy reda je. sbb yg mncari mslh nye, saya. Bukan Abu, Ali, Minah , dia, awak, kamu dan sesape la. :) .


keep strong mai. cuba untuk berhadapan dengan situasi macam ni . Suma bnda boleh settle, tp ikut atas cara masing-II la kan. Hmmm.. Aku rs ni la penyesalan yang xsudah bg aku. Hal yang xmungkin aku lupakan smpai bila-II. 


YES.. Saya xberfikir panjang sebelum buat sesuatu . AND NOW, sy boleh tengok sendiri HASIL daripada semua ni. Makan diri. ! Saya sembunyikan sbb takut kamu , dia, kami, xboleh terima saya. Kebanyakan org luar jrg untuk menerima diri kita seadanya. Certain tu ade la yang boleh terima, tapi sy pandang dari sudut majoriti. Bukan mindset, tp berjaga-jaga dengan segala tindakan org.


Evendo sy tak tergolong dlm golongan majoriti, sbb sy sendiri pun xberapa nk okey. kiok gk. 


Okey la kot gaduh skrg .. Terus terang skrg. Nt kalo depan-II akn rs malu sesangat, xboleh berdepan dgn org luar. Rase cm nk xtend pon ade. 


Orang kate 'ms xbertemu , gaduh la..akan menyebabkan rindu sgt bile dh settle' nk mntak maaf sume. 


Dear awak, SORRY TAU. (xleh mlutut pulak dalam blog)





Ya ALLAH.. Teruk nye la prangai sy ni. With a biggest hope, sy cuba untuk tidak mengulanginya. InsyaAllah. Benda mcm ni, pon kna ada sokongan org trdekat. Kalo org trdekat pon jaoh pergi tingglkan kite, who's want to stay behind  and give us support ? That's it.. Friendship are most important thing bg sy.




Sumpah, saya tak boleh. jadi sebak bile dengar org tu nangis sbb kite. Hati lembut kan. Sy jadi berslah sgt-II sbb sy, die sedih. Patut nye, kita tak boleh lukakan hati masing-II. tanak tgk die sedih. Kan3? Tapi, sy cuba berkata benar, walau pahit ! 


Sukar untuk menerima kisah lampau orang yang kite syg.. susah juga untuk memaafkan atas segala perbuatan sepanjang perhubungan, tapi percaya lah ! itu semua Allah bagi dugaan dan melihat sejauh mana kita bijak untuk mengatasinya . sekadar peringatan untuk diri sendiri. :)


Hati yang telah melukakan. Adoyaie .. bersabarlah wahai hati. 


Saya, mintak maaf sgt-II tau. Ada mcm cerita "biar mimpi smpai ke bintang" pulak. Sy phm n terima kalo org xboleh maafkan sy. :) okeyh. Sorry ..  





No comments:

Post a Comment